مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 دی 1401 ساعت 14:502023-01-06سياسي

مسئولان پروژه های عمرانی نیمه تمام را جدی بگیرند


امام جمعه رشت، از مسئولان خواست پیگیر جدی اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام باشند و تاکید کرد: استان گیلان پروژه های مهمی از جمله راه آهن و آزادراه و راه ها و سدها و آبرسانی و برق رسانی و گازرسانی و.

- .

دارد که نیازمند توجه ویژه و جذب اعتبارات لازم است.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 16 دی ماه در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع بانوان فرهیخته و نخبه، اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره بر جایگاه و منزلت بانوان تاکید دارند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده، اثرگذار و عفیفانه بانوان ایرانی در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و علمی و اجرایی غیر قابل انکار است، افزود: دین اسلام برای زنان ارزش زیادی قائل است و لذا بانوان مسلمانان ارزشمندترین زنان تاریخ بشری محسوب می شوند.

امام جمعه رشت، بانوان ایرانی را در طول تاریخ پایبند به ارزش های انسانی و اخلاقی و ملی دانست و خاطرنشان کرد: امروز بانوان محجبه ایران اسلامی در صحنه های مهم و حساس نظام نقش آفرین هستند و نمونه های بارز آن را در یوم الله ها و نمازهای جمعه شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان، یکی از اهداف اغتشاشات اخیر را هدف قرار دادن عفاف و حجاب همانند دوران رضاخان دانست و اضافه کرد: برخی می خواهند رژیم پهلوی را نجات بخش ایران جلوه دهند، اما ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان پروژه های عمرانی نیمه تمام را جدی بگیرند

مسئولان پروژه های عمرانی نیمه تمام را جدی بگیرند